2012. február 28., kedd

Hangszerek újrahasznosított anyagokból

Gitár:

4 kartonból kivágott gitárt egymásra ragasztottam. Az utolsó gitár felragasztása előtt 6-6 lyukat fúrtam a gitár nyakán és a fenekén, amibe 6 db vastag gumit fűztem. ezeket ragasztópisztollyal a kartonra erősítettem, majd ezt az elemet is a másik háromhoz ragasztottam. Festettem.

Dobok:

A dobok konzerves dobozokból készültek, az egyik bőrét lufi, a másikét vastag nylon zsákból kivágott anyag borítja.

Csörgők:

Alapja Aktimel-es doboz.Az egyiket rizzsel töltöttem, a másikat csak testnek használtam, itt a csörgő hangot a mák gubó adja.A lapos négyzet alakú sütis tálka, amiből kettőt ragasztottam egymásra, közéjük gémkapcsot töltöttem.

Hárfa:

Képkeretet festettem le és jó szorosan gumikat raktam rá. ( Ötletért köszönet Levendulalánynak)

Fahúros kerrentő:

Egy tojás alakú kartonra faágakat ragasztottam. (gondolva, hogy később húsvéti dísz lesz belőle)

Kagyló kerrentő:

Ugyanúgy készült, mint a fából készült, csak itt kagylókat használtam.

Csiga csörgő:

Mivel csiga csoportba jár a fiam, mindenképpen szerettem volna valamit csigákból is készíteni. A csigákat színesre festettem, kifúrtam, felkötöttem őket egy fénymásoló festékhengerének kupakjára.

Dió pörgettyű:

Két kartonpapírt ragasztottam össze, ami közé hurkapálcikát helyeztem. A diókat ragasztópisztollyal egy spárga végére ragasztottam. Másik végét a karton két oldalára kötöttem.

Köszönet marchellonak az ötletekért.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése